Februari-sockor

Igår började jag på Sockklubbens februarimönster, Saviano. Det var mycket nytt för mig i det mönstret. Det är första gången jag stickar tå-upp-sockor och med det sättet man började sockan (Judy’s magic cast on). Det är även första gången jag stickar efter diagram. Hittills har det gått bra, mycket tack vare Ravelry, där jag läst om fel i mönstret innan jag började sticka och därigenom kunnat undvika många svordomar! 😉

Det ska bli spännande att se hur sockan blir när den är färdig, om jag klarar mig så långt! 😉

2 responses to “Februari-sockor

Kommentera

