Diagramhållare

En sån här smart diagramhållare klickade jag hem från Stäkets hantverk & design häromdan. Jag hoppas den kommer i morgon, för den behövs verkligen nu när jag stickar efter diagram, så man vet var man är…

Storlek uppvikt: 35 cm x 26.25 cm.
Storlek ihopvikt: 17.5 cm x 26.25 cm.

Dessutom ingår 3 små magneter, 1 magnetremsa och 1 penna.

2 responses to “Diagramhållare

  • Jenny

    Vilken smart uppfinning! Visste inte ens att det fanns, måste nog skaffa mig en sån!
    Hoppar faktiskt över februari-sockorna, kände mig inte så inspirerad att börja med dem. Blev trött när jag läste uppläggningstekniken och så har jag andra projekt som jag vill bli klar med först. La du upp enl. mönstret, var det svårt?
    /Jenny

  • anette

    Jättefina. Jag ska också ge mig på att sticka ett par snart.

Kommentera

