Sjuk, så sjuk…

Usch, så sjuk jag är. Jag är sällan sjuk men när jag blir det så blir jag ordentligt sjuk. Jag har ont i huvudet, halsen, öronen, lederna, ögonen och säkert fler ställen också… Jag hostar, snorar och kan knappt prata. Jag skulle börjat jobba i morgon efter min semester, men så blir det inte. Förhoppningsvis kan jag börja på fredag kl.12, då är det exakt 3 v sen jag klev ut från jobbet och började min semester. Känns konstigt, jag har aldrig varit borta så länge från jobbet. Får åka dit nån timme innan och läsa in mig på allt som hänt.

Fick mitt paket från Garnkorgen idag. Vilka vackra garner! Och Rialto Aran-garnet var från samma färgbad som det jag fick av min hemlis, perfa! 😀 Men jag fick beslutsångest över vilket garn jag ska sticka februari-sockorna i…

5 responses to “Sjuk, så sjuk…

  • pixi

    Usch vad trist för dej,hoopas på god bättring,kul med paket när man e sjuk ,då har det förgyllt sjukdagen lite grann,förstår att du har beslutsångest,heeh..kram kram=)

  • Marielle

    Usch, det lät inge kul 😦
    Hoppas du piggnar på dig snart!
    Åkte nog förbi ”din” by häromdagen på väg till Storåbränna. Åkte förbi en kyrka och upp till en liten mack där vi tankade skotrarna. Såååå vackert! Försökte se om jag såg erat hus någonstans, trodde först att det var det bakom macken med tanke på färgen och placeringen (centralt).

  • Katarina

    Oj, stackars dig. Hoppas att du snart är pigg igen, så du orkar njuta av dina fina garner.
    Krya på dig!

  • Cissi

    Krya på dig vännen! Jag är också hemma och är förkyld. Är dock på bättringsvägen och ska nog på jobbet i morgon! Det är såååå trisst att vara sjuk….Kram

  • OS-förberedelser « Johannas journal

    […] ju ett par i januari, som jag gav bort, men dessa blir till mig själv! Kommer att sticka dem i det gröna garnet jag köpte […]

Kommentera

