Prinsen

Får jag presentera vår nyaste familjemedlem, Prinsen.

5 responses to “Prinsen

  • anta

    Vilken söt liten sköldpadda, hoppas att den inte blir större. Lycka till med Prinsen

  • Therese

    Men vilken snygging! Jag och mina bröder hade varsin sköldpadda som barn, jag minns att vi tyckte det var världens cooolaste husdjur. Man får nöja sig med det lilla med hyperallergiska familjemedlemmar. Tyvärr trivdes de aldrig riktigt hos oss och då kunde man lämna in sina sköldisar till skansen, så de fick flytta dit!

  • Jessica

    Vill du ha en beställning på en candle flame sjal? vet att jag nämnt det tidigare men har inte blivit mer prat om det.

  • Kattis

    Åhh vilken sköning….
    Själv har jag 6 landsköldpaddor.. 3 olika arter.. + 2 (snart 3) katter… 🙂

    Kramizzz Kattis

Kommentera

