Ravelympics 2010

Jag har anmält mig till Ravelympics 2010Ravelry. Man ska sticka en eller flera saker under tiden OS pågår. Först tänkte jag sticka en Citron, men sen ändrade jag mig och valde Cloud bolero istället. Självklart tävlar jag för Team Sweden!

One response to “Ravelympics 2010

  • Kattis

    Halloj min kära hemlis….

    Satt och kollade på din sida häromdagen och då såg jag mitt vackra blåbärs garn…
    Men det var inte så jag fick reda på att du var min hemlis…

    Men tyvärr kan jag inte avslöja hur jag fick reda på att du är min hemlis…

    🙂 Förklaring kommer senare…. Kan vara så att din hemlis finns i min bekantskapskrets…..

    TACK så mycket för fina paket!!!!!!!!!!!!!!

    Kramizzz Kattis

    PS Hoppas att ni hade en skön resa…

Kommentera

