Garnköp

Skickade iväg en beställning på garn och stickor igår hos Garnkorgen. Köpte två olika strumpstickor (2,25 och 3,25) samt tippar till rundstickor (3,25), alla KnitPro såklart. Sen beställde jag två nystan Rialto Aran (lika som jag fick av min hemlis, så jag kan sticka Cloud bolero), en härva Araucania Ranco i färgen Limegrön samt en härva Colinette jitterbug i färgen Fire. Det är nya garner för mig allihop, så det ska bli spännande att sticka i dem sen. Det limegröna tänkte jag använda till Sockklubbens februarisockor som är Saviano.

Jitterbug Fire. Bilden är lånad från Garnkorgen.
3 responses to “Garnköp

Kommentera

