Garn & Te 5

Kunde inte låta bli att anmäla mig till Garn & Te-bytet på stickamera.se. Älskar ju både te, garn och byten!


Tänkte skriva om resan och lägga in bilder, men jag orkar inte nu för jag har åkt på en rejäl förkylning. 😦 Ska försöka göra det så fort jag orkar.

2 responses to “Garn & Te 5

  • Katarina

    Så mycket fint. Garnkorgen är alltid trevlig att handla ifrån.
    (jag har svarat på din fråga på bloggen)

  • pixi

    jag har oxå anmält mej till Garn o te ,kunde inte heller låta bli,tihi…Ohh vilket härligt garn,svårt att stå emot garnstoppet nuu..kramkram=)

Kommentera

