Startitis och organisering

Jag känner att jag får passa mig, annars kommer jag att drabbas av Startitis. Jag vill genast sätta stickorna i mina nya hemlisgarner och börja med Cloud bolero och några snygga sockor! Men jag håller ju både på med en Ishbel och Hedera, så jag måste försöka hejda mig! Får se hur länge jag klarar mig…

Just nu har jag totalt köpstopp och dessutom inga pengar att handla för (allt sparas till resan). Men när vi kommit hem ska jag åka och köpa ett gäng plastkorgar/backar och sortera upp allt mitt garn. Just nu ligger det i två korgar samt ett gäng papperspåsar. Vill sortera upp det i olika typer och ställa i en hylla, så kan jag ha mina nuvarande korgar till FO:s och UFO:s istället. Ska även köpa en snygg pärm där jag kan sätta in mina stickmönster. De ligger lite överallt just nu…

Kommentera

