Hemlispaket 2!

Jag har världens bästa Hemlis! Titta vad jag fick i lådan idag!

Boken Sticka småvarmt av Johanna Wallin (min första stickbok!), en påse te, två chokladstänger och 3 garnnystan! Ett Zauberball i turkost och svart (som jag bara häromdagen skrev i Jennys blogg att jag måste köpa!) samt två underbara nystan Debbie Bliss Rialto Aran, perfekta till Cloud bolero som jag tänkte sticka!

Tack så väldigt mycket, Hemlisen, jag är helt överväldigad! Tur att inte gubben var hemma och hörde mitt glädjetjut, han skulle tro att jag är knäpp (eller knäppare än vad jag redan är)! 😉

Fick även en ledtråd. Fyra ritade tassavtryck x 9. Hmm… Hemlisen har alltså 9 hundar eller katter? Fast det kan ju lika gärna vara björnar eller lodjur, vad vet jag! 😉

3 responses to “Hemlispaket 2!

Kommentera

