Jobbhelg

Har jobbat hela helgen, från fredag eftermiddag till söndag eftermiddag. Igår hade jag en delad tur och på mina lediga timmar tänkte jag sätta mig och sticka lite på mina sockor, men jag orkade inte. La mig i sköna soffan på jobbet och sov ett par timmar istället. Idag fick  vi besök av vänner så när jag kom hem efter 16 så åt vi god mat, älgstek med sås å peran och sen spelade vi lite Guitar hero. 🙂 Nu ikväll har jag läst igenom alla nya inlägg på bloggarna jag följer, kommenterat lite och svarat på kommentarer, kul! 🙂 Har hittat några nya bloggar också som hamnat i min lista på Bloglovin. Ska uppdatera listan här i bloggen också så kanske nån av mina läsare hittar nya favoriter.

I morgon är jag ledig, då ska jag ta det lite lugnt. Sticka lite, surfa lite, kanske tvätta lite och så ska jag hjälpa barnen att städa deras rum. Vill försöka få lite ordning så det kan kännas bra när man kommer hem från semestern. Jobbigt att komma hem till ett kaos-hus…

One response to “Jobbhelg

  • Birgit

    Vill önska dig en underbar semester. Tänk vad du får uppleva och upplevelser har man med sig hela livet. Ta vara på tiden och var rädda om er! //BiZen

Kommentera

