Slut som artist…

Klockan 8 i morse kom finaste Maria och lilla C hit och sen städade vi i 5 timmar! Det går mycket lättare när man inte är själv och det är roligare också! Sen vilade jag bara i några minuter innan det var dags att jobba, så nu är jag helt slut! Ska lägga mig och sova nu för i morgon är det delad tur som gäller, 7,15-12,15 samt 16-21.

Är det förresten ingen som har ett endaste litet bloggtips? Massa besökare men inga kommentarer… 🙄

3 responses to “Slut som artist…

  • Katarina

    Nu fick jag dåligt samvete, följer dig på bloglovin, och är tyvärr urdålig på att kommentera. *sorry*

    Blogtips är jag nog dålig på också, ser i din lista att du följer de jag följer…

    • Johanna

      Jag vet hur det är, brukar också vara rätt dålig på att kommentera. Oftast tänker man att man ska göra det sen också blir det aldrig av. Men jag har blivit bättre! Det är ju bara lite trist när man har typ 100 besök om dan och knappt några kommentarer, men jag vill ju inte ”tvinga” folk att kommentera heller, då är det ju inte kul. 🙄

      Hade dock varit roligt med lite bloggtips! 🙂

Kommentera

