FO: Kristina

Igår kväll blev jag färdig med Kristina, jag är väldigt nöjd med dem och hoppas att min vän kommer att tycka om dem. 🙂 Har fotat dem på mina fötter, de är lite för stora för mig men perfekta för min vän (som fick prova den första när den var klar). Jag valde att göra flätorna åt olika håll och lyckades komma ihåg det på hela andra strumpan! 😉

Mönster: Kristina av Ulrika Korkala
Garn:
Austermann Step, färg 0010 Melba (som jag fick i ett byte)
Garnåtgång: 70 gram
Stickor:
KnitPro Strumpstickor 2.5 + en flätsticka
Påbörjat: 2010-01-02
Avslutat: 2010-01-09

2 responses to “FO: Kristina

  • Katarina

    De blev jättefina!

  • pixi

    De blev jättefina!!Har nästan precis börjat på min andra,hade inte mer garn på en vecka sen har jag gjort annat emellan,men tror oxå mina blir lite för stora..men vackra e dem,annars har jag snöat in på mössor igen!Kram på dej=)

Kommentera

