Cloud bolero

Hittade en så söt bolero som Ysolda (min nya favorit!) designat, Cloud bolero. Mönster finns här och bilder finns här (Ravelry-länk). Tänk att få sticka den i mjuk merino, t.ex. Debbie Bliss Rialto Aran i vacker petrol! Tyvärr har jag köpstopp ett tag framöver, men så snart jag kan ska jag sticka den. Funderar på om man ska göra den lite längre, så det blir som en kofta istället, men den är ju så söt som den är också. 🙂

Tjockt garn, tjocka stickor och Ysolda-design, tre av mina favoritsaker! 😉

One response to “Cloud bolero

  • Hemlispaket 2! « Johannas journal

    […] Boken Sticka småvarmt av Johanna Wallin (min första stickbok!), en påse te, två chokladstänger och 3 garnnystan! Ett Zauberball i turkost och svart (som jag bara häromdagen skrev i Jennys blogg att jag måste köpa!) samt två underbara nystan Debbie Bliss Rialto Aran, perfekta till Cloud bolero som jag tänkte sticka! […]

Kommentera

