Första Kristina

Är nu färdig med den första Kristina-sockan! Jag tycker den blev jättefin! Väldigt enkelt och snabbstickat mönster som resulterar i så vackra sockor! Dessa (när de blivit två) ska en vän få. 🙂 Ska ta bilder i bättre ljus och med riktig kamera när båda är klara.

dsc00105

4 responses to “Första Kristina

  • pixi

    Vad snabb du är,den vart jättesnygg!!började min i förrgår,förresten övergår du till slätstickning efter hälen,det stod inte på mönstret!?mvh pixi

  • Jenny

    Gud vad roligt det ser ut att sticka strumpor!!

  • Jenny

    Vad snygga dina strumpor blir! Vad har du använt för garn?

    • Johanna

      Tack så mycket! 🙂 Det är Austermann step, färg 0010 Melba. Fick det i ett byte förra året men då hade jag inte börjat sticka strumpor än så det har blivit liggande tills nu. Jag tycker flätorna syns bra trots att garnet är flerfärgat, så jag är nöjd. 😀 Andra sockan är snart klar, då ska jag ta bättre bilder.

Kommentera

