Lilla julafton!

Idag blev det lilla julafton då jag fick mitt första hemlispaket i brevlådan!

Underbart merinogarn och en härva garn från Gotlandsfår som min hemlis färgat själv, vackert! Till merinogarnet fick jag ett mönster på fingervantar, vi får se om jag vågar mig på det så småningom. Sen var det även härliga värmeljus med juldofter och en godispåse som ser spännande ut, jag har faktiskt inte smakat än.

Hemlisen: Tack så mycket för det fina paketet! Jag gillar att sticka det mesta och att prova nya saker. Fingervantar har jag aldrig stickat så det blir en utmaning!

One response to “Lilla julafton!

  • Maria

    Hehe, så du har listat ut vem jag skickar paket till? Då får du också hänga med i spänningen och se om hon klurar ut att jag är hennes hemlis! 🙂

    God Jul!

Kommentera

