Bilder, finally!

Här kommer lite bilder på det jag stickat den senaste tiden. Det är sonen som hjälpt mig fota. 😉 Tyvärr visar inte bilderna färgerna som de ska, det blir ju aldrig riktigt ljust nu så de är fotade med blixt. De blå sockorna är sonens, vanliga raggsockor. De rosa sockorna är mina, beskrivning från Garnstudio och Ugglevantarna är dotterns, stickade egentligen dem till mig själv, men tummarna blev för trånga så jag ska göra ett par nya.

De rosa sockorna och Ugglevantarna var till min SYTYCK-utmaning, att sticka flätor. Jag tyckte det var jätteroligt och har fått blodad tant, trodde aldrig det var nåt jag skulle klara av, men det var ju faktiskt lätt! 😀

One response to “Bilder, finally!

  • SYTYCK-summering! « Johannas journal

    […] Andra projektet blev vantar. Detta var också en utmaning på flera sätt, då även detta mönster var på engelska och det var dessutom mina första vantar! Fastnade för Give a hoot, med söta ugglor på. De var väldigt lättstickade och blev snabbt färdiga. […]

Kommentera

