Stick-julkalender!

Funderar på att följa med i Johannas julkalender, det verkar spännande! För övrigt håller jag på med sockor till dottern och en Ishbel i Malabrigo lace till mig själv (den mindre modellen). Har ju även en Revontuli i Kauni igång, men den stickar jag bara nåt varv på ibland (det är ju rätt långa varv nu) då den kräver rätt mycket koncentration och det är inte så lätt att fokusera då ungarna lever om här hemma. 😉

Vi kör på med våra stickträffar, har träffats varje onsdag i tre veckor och nu på onsdag är det dags igen. Det är så mysigt att sitta och pyssla, surra och fika tillsammans. 🙂

Ska försöka få till några bilder på vantarna och sockorna jag stickat också. Maken är ju den som kan hjälpa mig, men när han kommer hem från jobbet är det mörkt och på helgerna blir det liksom aldrig av… Får väl göra det själv.

Kommentera

