Hinner inte blogga…

Eller så tar jag mig inte tid. Hur som helst har jag haft fullt upp de senaste veckorna! Jag har stickat en del. Umgåtts med vänner. Varit till Sundsvall med älsklingen och bott på fint hotell, sprungit på IKEA/Birsta city i 8 timmar, shoppat, myst, varit på bio. Jobbat. Varit till tandläkaren. Klippt av mig håret igen. Med mera, med mera.

Ikväll kommer ett gäng stickerskor hit, vi ska börja med träffar på onsdagskvällar där vi stickar, fikar och surrar. Ska bli så kul! Vi är alla lite ”yngre”. Mellan 20 och 35 ungefär. Det är roligt att vi är så många yngre som stickar här i våra små byar.

Tyvärr har jag inga bilder att visa upp än på det jag stickat klart, måste få hjälp att fota sockorna och vantarna först.

Kommentera

