Det är mycket nu…

Det har varit mycket nu ett tag, med jobb, stickning, familj, stickning, sjuka barn också lite stickning på det… 😉 På tisdag kommer en uppdatering, tänkte skriva lite om Stockholmsresan förra helgen, visa allt jag stickat och så kommer vinnaren i min utlottning att presenteras då! Jag jobbar nämligen delad tur i morgon, heldag på måndag och sen kommer jag nog att vara helt slut på måndag kväll. Men på tisdag är jag ledig och barnen är i skolan, så då har jag tid. 🙂

Kommentera

