Ny tatuering!

Jag var iväg och gjorde en ny tatuering idag, den sjätte i ordningen. 🙂 Jag hittade en bild på internet som jag gillade och sen ritade Anton (tatueraren) om den så den blev som jag ville ha den. Är så jäkla nöjd och finare blir den ju när det läkt.

Skissen Linjerna färdiga

Klart!

Passade också på att hälsa på farmor och farfar när jag ändå var i närheten. Fick sockerkaka och saft, precis som när man var liten. Älskade farmor och farfar. 🙂

3 responses to “Ny tatuering!

Kommentera

