Törs knappt skriva det…

men det går bra med Rose red nu! 🙂 Repade ju upp igår och började om, höll mig till strumpstickorna lite längre denna gång och när jag kom till varv 17 så stämde maskantalet! Fattar inte vad jag gjorde fel förra gången…

Har dock fått sticka bakåt några gånger då jag slarvat med yo. Var tveksam om jag skulle flytta över till rundsticka då det var mycket lättare att räkna ut var man gjort fel på strumpstickorna, men det började bli lite för mycket maskor för dem.

Idag ska jag hämta en kompis som behöver skjuts och sen har jag några timmar att fördriva på jobbet innan jag börjar, så då blir det stickning! 😀

Kommentera

