Intervju och älgjakt

Idag åkte jag och barnen till Strömsund för att handla lite. Jag köpte lite tyg för att sy varmare mössor och sen for vi på Simonsons för att fika och handla. När vi precis hade fikat färdigt kom en kille och två tjejer och undrade om de fick ställa några frågor, de var från ÖP. De frågade lite om Halloween och Allhelgona, minns knappt vad de frågade och vad jag och barnen svarade. 😉 De tog massa bilder också. Får väl se om vi kommer med i tidningen, vet inte vilken dag det blir men nån av de närmsta skulle jag tippa. Lägger in en länk om det hamnar på nätet också.

Innan vi åkte köpte jag sallad till mig och maken, de har sån god sallad på Simonsons och man får välja vad man vill ha i.

Sen så har maken har skjutit en älgkalv idag, grattis älskling! 😀 Det är första älgen han fått skjuta i år.

Kommentera

