Rosa utlottning!

Igår hade jag min 7000:e besökare i bloggen, samt den 4500:e sen jag flyttade hit till WordPress! Det ska vi såklart fira med en utlottning! Lämna en kommentar under detta inlägg så får du en lott till dragningen, länkar du hit från din blogg får du en lott till. Låna gärna bilden nedan. Har du ingen blogg så kom ihåg att lämna din mailadress så jag kan nå dig om du skulle vinna.

Priset är hemligt, men det är något ROSA och pysselrelaterat!

Jag kommer även att skänka en krona till Rosa bandet för varje person som deltar i utlottningen. 🙂

Utlottningen avslutas den 31/10 2009 kl. 23:59

Rosa utlottning

70 responses to “Rosa utlottning!

Kommentera

