Väntan…

Jag hittade ju mitt utmaningsprojekt ganska direkt då jag fått utmaningen. Resten av veckan har tillbringats med att surfa runt på de andra deltagarnas bloggar, spana in projekt på Ravelry och funderingar på att ”förlänga” utmaningen lite. Då jag valt ett ganska ”litet” projekt tänkte jag att man måste ju kunna spinna vidare på samma tema, så jag har letat upp två andra saker som mest troligt också får ingå i mitt projekt.

Längtar tills man får köra igång i morgon kväll, ska bli så spännande att få testa något nytt! Speciellt när det är nåt man aldrig vågat testa och trott att man inte skulle klara av. Tack Lisa för att du får oss att testa oss själva och prova på nya saker! 😀

Kommentera

