7 oktober 2009

Kl. 9:22
p071009 09 22

3 responses to “7 oktober 2009

  • skogsflickan

    Så underbart vackert! Jag är omåttligt avundsjuk. Hösten är fantastisk, men det är ju så underbart med snö!

    Ska bli så kul att se vad du ska göra i SYTYCK 😀 Själv är jag i första tänk-och-bläddra-i-böcker-stadiet. Men det är ju lååååångt till söndag.

  • Jenny

    Shit vad med snö!!!

    c-uppsatsen är snart klar, sen blir det praktik och en kurs i katastrofmedicin, examen 14 januari!

  • Jenny

    Vi skriver om lungcancer och patienternas upplevelser i det palliativa skedet. Tungt ämne som påverkar oss mer än vi tror när vi skriver..Jag ska vara på kvinnokliniken på praktiken, velar som bäst om jag ska vidareutbilda mig till barnmorska eller distrikta, det som lever får se kanske blir nått helt annat haha

Kommentera

