Jag har vunnit!

Jag brukar varje månad vara med och tävla på Royal Canins hemsida. Man svarar på några frågor och fyller i namn, adress och mailadress. Gick dit för att vara med i månadens tävling och kollade samtidigt på förra månadens vinnare och jag var en av dem! Jag har vunnit ett presentkort på 150 kr på valfritt foder! Kul! 😀

One response to “Jag har vunnit!

  • Effie

    Jag har nu bokmärkt knittinghelp.com. Det kommer att behövas, tack för tipset!

    Lycka till med folkdansen, jag är numera ballerina och stickar balett. Hehe med grova skor….

Kommentera

