Drömprojektet

Stickar vidare på mitt hemliga drömprojekt. Har stickat över 80 varv nu och har ca 50 kvar. Igår fick jag sticka bakåt några varv då jag tappat en maska och inte märkt det direkt. 😦 Inte det lättaste då det inte bara är vanlig rätstickning, men det gick bra i alla fall. Jag blir lika förvånad varje gång jag stickat färdigt ett varv och maskantalet stämmer! 😉 Varven tar längre och längre tid, men än så länge känns det fortfarande roligt, det är så spännande att se hur det växer fram och förändras… 😀

One response to “Drömprojektet

  • metamorphosis

    Spännande att se vad det blir av din utmaning!

    Har också kikat lite på ”so you think you can knit” och det verkar fantastiskt roligt! Hade jag bara haft lite mer tid över så… 😉

Kommentera

