Stör ej – Stickning pågår!

Håller på med en stickning som kräver stor koncentration och nogrannhet. Andra kanske stickar liknande saker lätt, men inte jag. Det är ett av mina drömprojekt, som jag inte trott att jag skulle klara av. Vågar inte skriva vad det är eller visa bilder, för då är jag rädd att jag ”jinxar” det hela och det går åt skogen! 😉 Lyckas jag kommer jag att vara så glad och stolt över mig själv, det kommer att vara det vackraste jag någonsin stickat! 😀

Har fått reda på vem jag ska skicka garn och choklad till, ska klura lite på vad jag ska skicka, kolla in personens blogg och fundera. Tycker det är så roligt att skicka (och få) såna här paket! 🙂

One response to “Stör ej – Stickning pågår!

Kommentera

