Ella 8 år

Glad tjej!Lilla Bob

Zingo är nyfiken Buzz är också nyfiken

3 responses to “Ella 8 år

  • Elin

    Hej

    På Revontulin så stickar du från höger hela tiden, alltså inte spegelvänt efter mittmaskorna.. Så när det står så här tex
    -Work rows 26-103 of Chart 2. Row 26 work as follows: knit 2 sts (border stiches),
    *knit chart 2, purl 1 (center stich)t* 7 times total, knit Chart 2, knit 2 sts (border
    sts). So, on every row, repeat chart 2 a total of 8 times.”-

    Så ska du göra 2 kantmaskorna (xx) och sen göra diagrammet totalt 8 ggr och sen 2 kantmaskor till.. Dom xx:n är ju liksom utanför diagrammet.., men det förstod du säkert. Tänkte bara skriva det utifall om att. 🙂

    Hoppas att det går bra med stickandet av sjalen, jag tycker dom är jätteroliga att sticka för dom blir så himla fina.. Lägger till din blogg i min lista så jag kan se hur det blir sen 🙂 Skoj att hitta en stick-blogg som man inte sett förr också!

    mvh Elin

  • Tiger ;-)

    Ja, visst är det underbart med djur!!
    Längtar tills vi har något eget, då ska jag införskaffa en till ”flat” och två kattungar.
    Sen vill vi ha höns, ett par grisar och kanske ett par kor =)

    Vad är det för boll som hamstern springer i? Ett modernt springhjul? =)

  • tomtan

    Hej!Du tog sista platsen på min PIF för hundra år sedan… Nu behöver jag en adress så jag kan skicka dej något hemmagjort…. MVH TvaNystan Maila tomta87@yahoo.se

Kommentera

