Min etikett

Nu har jag bestämt mig för hur min etikett ska se ut. Det var den det lutade åt hela tiden och den fick också mest röster av er. Så denna blir det:

MadeByRejn

One response to “Min etikett

  • Tyg och etiketter « Johannas journal

    […] 26 september 2009 av Johanna Idag skickade jag iväg en beställning till Stoff & Stil, har beställt lite olika tyger i härliga färger! Har några grejor jag vill sy, får väl se hur de blir. Beställde också mina nya etiketter från minanamnband.se (se bild här). […]

Kommentera

