Dålig bloggare…

Det blir dåligt med uppdateringar här på bloggen, men jag jobbar mest… Igår hade jag en ledig dag och då åkte jag och barnen till Skärvången och åt glass och sen badade vi på badplatsen i Föllinge. Till och med badkrukan Johanna badade, det ni! 😉 Jag har inte badat i en sjö på jag-vet-inte-hur-många-år, men igår kastade jag mig i plurret och sen rusade jag upp lika fort. 😉

I morgon är det jobb igen, likaså lördag och söndag, blir 6 dagar denna vecka. Nästa vecka jobbar jag bara tisdag-torsdag, skönt. 🙂

Skönt är också att det verkar som att vi fått lite mer sommar, både igår och idag har det varit varmt och skönt, ska tydligen hålla i sig veckan ut. 😀

Stickningen då? Håller ju på med en kofta, som det går låååångsamt med, men som jag förhoppningsvis får färdig innan det blir alldeles höstruskigt.

Nähä, nu är det dags att sova, men nu har ni fått en liten uppdatering i alla fall. 🙂

One response to “Dålig bloggare…

Kommentera

