Ingen rast, ingen ro…

Började ju jobba i torsdags efter nästan 3 veckors semester. Skulle jobba torsdag-söndag, vara ledig måndag, jobba tisdag-onsdag, ledigt torsdag och jobba fredag. Men så blev det inte… Fick hoppa in och jobba idag, plus att jag bytt med en jobbarkompis så jag ska jobba extra länge i morgon. Skulle jobbat 7,15-12,15 men nu ska jag istället jobba 7,15-21 med rast 12-13 samt 15,30-16,30. Alltså ett 12-timmarspass. Men iom att jag gick in extra idag bad jag om att få vara ledig på fredag, så jag blir långledig torsdag-söndag. Då ska jag stänga av telefonen! 😉 För till helgen firar vi vår första bröllopsdag och då tänker jag inte jobba!

Annars så har jag börjat på en kofta av det röda ullgarnet, lyckades hitta en på Garnstudio som jag hoppas jag klarar av. Den som lever får se…

Kofta

2 responses to “Ingen rast, ingen ro…

  • Eva i Jämtland

    Den koftan kommer att bli ursnygg i det röda fina garnet.

    Ha det gott !

  • jessica

    den ser jättefin ut =) du måste självklart visa med bilder hur arbetet framskrider 😉 jag har inte haft ngt internet på ett bra tag men nu är det igång igen så nu ska jag kolla igenom allt i din blogg som jag missat under tiden =) kram

Kommentera

