Annas muddar och fullspäckad måndag

Idag blev jag färdig med Annas muddar, de var väldigt snabbstickade men jag har haft så lite tid att sticka på sistone så det har tagit lite längre tid än nödvändigt att få dem färdiga. Jag är jättenöjd och även dottern tyckte om dem. Hon beställde genast ett par svarta, så jag tror jag ska göra ett par i Drops alpaca till henne.

Färdiga muddar Härlig färg!

Idag blev äntligen sonen och mannen klippta, sonen blev inte nöjd. Han ville bara ha kortare lugg (sa han när jag var färdig), men jag tycker det är lika bra att ta bort det mesta då det är sommar, han blir ju så varm med allt hår! Jag älskar hans små lockar och det tar emot att klippa av dem, men de växer ju ut igen. Som vanligt får man inte ta några normala bilder på honom…

Långhårig kille Härliga lockar

Nyklippt snygging!

I morgon blir det en fullspäckad och stressig dag, först ska jag skriva listor (ett måste!) sen ska jag packa, tvätta, städa bilen, lägga in räkningarna, fundera på vad jag ska ha med för stickningar och säkert massa mer som jag inte kommer på nu. Sen ska vi också iväg och kika på kattungen, Ella har längtat så efter det. 🙂

One response to “Annas muddar och fullspäckad måndag

Kommentera

