Halvvägs

Dock är halvvägs inte så långt som jag skulle vilja. Helt plötsligt tog garnet slut mitt i den tredje ”mittspetsen”, hoppsan Kerstin! Tycker inte att jag stickat speciellt löst, men det kanske jag har? I alla fall får det bli bara 5 mittspetsar nu, men jag testade den nu och jag tror att det räcker. Funderade på om det är färgningen som krympt garnet kanske? Det har ju blivit utsatt för ganska hög värme där i micron. Jag får köpa mer garn och göra en till (hade ändå tänkt det, i en mildare färg) utan att färga garnet, sticka lite fastare och se om det blir nån skillnad.

Halvvägs

2 responses to “Halvvägs

Kommentera

