Stickar för glatta livet!

Har börjar på Annas axelvärmare och det går som en dans! Jag bara älskar mönstret och garnet och är sååå nöjd med färgen på garnet! Nu är det roligt att sticka igen! 😀 Jag gjorde fel på ett ställe, men då var det lätt att backa tillbaka och göra om. Har redan gjort 3 spetsflikar på en kort stund och fler ska det bli ikväll! 🙂

One response to “Stickar för glatta livet!

  • Eva i Jämtland

    Så snyggt ! har funderat på att sticka en så jag med,men har inte beställt beskrivningen ännu,

    Jag gillar verkligen färgen,det lyckdes du bra med…

    Garnet jag köpte av dej är ”upp”-stickat ska bara sy
    baksidan av kudden,bild kommer nog så småningom
    på bloggen.

    Ha det gott !

Kommentera

