Jobbhelg

Jobbade kväll i torsdags, dag igår, dag idag och i morgon blir det delad tur. Har inte så mycket ork för något just nu. Återkommer när jag har ledigt…

One response to “Jobbhelg

  • metamorphosis

    Jo, att dricka Kool-Aid tror jag att jag avstår ifrån – men det luktar ju gott iaf!
    Kan även tipsa om att det går fin fint att färga även med vanlig karamellfärg! Hittade blå här på lilla Ica som blev supesnyggt turkos på ett par blöjbyxor… 😉

    Om ja kan är jag gärna med på scrap-weekend, lite beroende på hur jag jobbar där i kring och var den är dock… (ska jobba nätter i slutet av sommaren)

Kommentera

