Besvikelse

Har precis skickat iväg en besviken dotter med taxin. De skulle ju cykla till fröken idag och titta på korna, leka i höet, fika osv. Men det satte det pissiga vädret stopp för. Det regnar och blåser, inte alls roligt.

Själv fick jag sovmorgon (någorlunda) eftersom en jobbarkompis ville byta arbetspass med mig, skulle jobbat 7,15-16,15 men ska jobba 12-21 istället. Jag tycker om att jobba kväll, mycket lugnare (oftast). Har inte jobbat sen i torsdags, så det ska bli skönt att komma igång igen, nu blir det fyra dagars jobb tom söndag.

2 responses to “Besvikelse

  • Anja

    Fy så trist sånt är. Hon som t.om varit hemma en dag bara för att vila upp sig inför detta. Just såna grejor, där ens barn blir besvikna, gör extra ont inuti en själv.

    Hoppas att de får åka hem t fröken en annan dag.

    kram kram 🙂

    (fatta att jag inte fattat vem bannahoj var förrän idag) *asg*

  • C

    Hej! Ville bara säga att jag nu har fått hemlispaketet, tack så jättemycket för det, ännu en gång jättefina garner! Hinner inte blogga om det nu för jag måste ännu fixa det sista inför flytten. Ha det bra!

Kommentera

