Kött och stickning

Har kört igång en älgstek på spisen, det är ju så gott. Kött, peran, sås och lingonsylt/vinbärsgelé. 🙂 Mums!

När det gäller stickningen har jag bestämt mig för att låtsas som ingenting. 😉 Jag stickar på som om inget hänt, förhoppningsvis är det bara jag som kommer att se det sen. 😉

3 responses to “Kött och stickning

  • Linda

    Hej Johanna!
    Det lät väldigt skoj! Det är precis något sådant jag skulle behöva komma iväg på. Vet du om det är några andra härifrån krokarna som ska komma ? Så att vi skulle kunna samåka. Men vart sjutton ligger Laxviken? 🙂
    Du kan väl maila mig på : lindadesign@hotmail.com
    När du har lite mer information. Det låter helt klart väldigt spännande!

    Hälsningar Linda

  • Katarina "amospersson"

    Hej!

    Tack för ditt besök och din kommentar. Eftersom jag har så många baciller i halsen ska jag gå och lägga mig nu. Men jag ska kolla mer i din blogg och på Facebook sen.

    Sköt om dig, vi hörs,¨

    Katarina

  • Geli

    Men hallå älgstek utan mig *snyft* och jag som inte har nåt älgkött…Ledsen i ögat 😦 pussar

Kommentera

