Var bara tvungen…

Har många gånger kikat på Annas axelvärmare, har sett den i många bloggar också och varit sugen. Igår kunde jag inte stå emot längre, jag var tvungen att beställa mönstret och två härvor Heaven’s hand. Blev även ett nystan Primavera, till Annas muddar som passar bra ihop med axelvärmaren. Ska bara få färdigt Skiraste sjalen först, innan jag börjar på något nytt. Jag tragglar på med den, vet att jag stickat fel på några ställen, men det får vara. Känns i alla fall skönt att räkna ner istället för upp, det känns lättare på nåt vis…

One response to “Var bara tvungen…

  • metamorphosis

    Åh, skoj med nytt garn! Har också kikat på skiraste sjalen, men jag hänger inte riktigt med i beskrivningen… well, well, tillsist kanske jag kan lära mig?! 😉

Kommentera

