Längtar!

Jag längtar tills i morgon, då vi ska åka till stan. Förhoppningsvis kommer vi hem med ett par svartvinbärsbuskar och kanske nån gurkplanta och tomatplanta. Mannen har lovat att hjälpa mig att bygga ett litet ”drivhus”, istället för att köpa ett. Brädor har vi och svärmor hade tydligen kraftig plast på rulle. 🙂

Det går i alla fall bra med Skiraste sjalen, har stickat första rapporten och jag tänkte sticka lite på den nu innan det är sovdags.

One response to “Längtar!

  • metamorphosis

    Skoj med nya plantor – och bärbuskar är härligt! Är så tacksam för den skog av svartvinbärsbuskar som redan växte här när vi köpte huset!

    Scrap-träff låter supertrevligt! Maila mig gärna när du vet var och när det ser ut att bli så jag kan kolla att jag är ledig! (sommarlov=jobba)

Kommentera

