Ingen tid eller ork…

Det märks att man inte haft tid och ork att sitta vid datorn på ett par dagar då man har 48 olästa inlägg på Bloglovin! Igår kväll när jag satt i soffan med ungarna höll jag på att somna, för en gångs skull gjorde jag det rätta och gick och la mig samtidigt som dem och somnade faktiskt! Var pigg och glad i morse när jag kom på jobbet! 🙂

Är nu ledig i tre dagar och med värmen som ska komma känns det inte så dumt. 🙂 Vi ska försöka hitta på nåt i helgen, kanske åka in till stan och handla lite, jag skulle vilja ha lite bärbuskar här hemma, gärna svarta vinbär.

Kommentera

