Nr 4 & 5

Idag var jag iväg och gjorde två tatueringar, det blev nummer fyra och fem. Den första är 13 skuggade stjärnor på höger vad. Den stora står för mig och de 12 små för min familj; min man, mamma, pappa, bonusmamma, bonuspappa, mina två barn samt mina 5 syskon. Eftersom de alla (utom mannen och barnen) är så långt ifrån mig så ville jag ha dem nära mig på ett symboliskt sätt. 🙂

Den andra har en egen liten historia. Jag har nämligen alltid fått höra av min mamma att jag blev till på en resa till London och då passar väl en ”Made in England”-tatuering bra. ;-)Tror inte det är så många andra som har en sån, inte i Sverige i alla fall…

Så här ska det bliNästan färdigDen andra var lite mindreSådär!Jag och min familjMade in England, that's me!

3 responses to “Nr 4 & 5

  • Maria O

    Hej där!! Coola tatueringar! 🙂 .. Nu har kattungarna anlänt. Tre styckna blev det och hör o häpna.. två röda med vita tecken och en svart/röd/vit.. Vet inte könen på de ännu.. kramar

  • Angela

    Jag tycker det är så fint gjort av Dig. Älskar och Saknar Dig så mycket. Puss & Kram Mama

  • metamorphosis

    Stiliga tatueringar, blir lite sugen jag med… men hjälp vilka skräcktatueringar det fanns där på Aftonbladet!

Kommentera

