Soliga måndag

Har jobbat hela helgen, igår hade jag delad tur och solen sken såklart hela dagen. Men jag gillar att solen skiner, trots att jag jobbar. En del säger ju att det hellre får regna, men jag tycker att dagen går mycket fortare och lättare om det är fint väder. Jag får ju i alla fall vara ute en hel del, tänk de som jobbar inne som knappt får sticka ut huvudet under hela dagen…

Idag är jag och barnen lediga. Vi ska åka på affären en sväng och sen kanske det blir en promenad med kameran.

Längtar tills på fredag, då ska jag iväg och tatuera mig igen! 😀

Kommentera

