Tävling hos Karins nystan!

Karin lottar ut en värdecheck på 500:- från Polarbröd. Som norrlänning äter man ju mestadels bröd därifrån, så självklart vill jag vara med i utlottningen! Åker faktiskt förbi brödfabriken varje gång jag åker och hälsar på pappa. 🙂

One response to “Tävling hos Karins nystan!

  • Karin

    Hej!
    vad kul att du vill vara med 🙂 Polarbröd mailade mig och undrade om jag ville ha ett litet presskitt. Och jag tackade ja eftersom även jag, om inte mina barn, gillar polarbröd.

Kommentera

