Ur barnamun…

Konversation med snart 8-åriga dottern strax innan läggdags:

E: Mamma, idag ritade F en tjej med jättetjocka och hängiga tuttar. Som dina fast tjockare.
J: Tycker du att mina bröst är hängiga?
E: Nä, du har fina bröst, de F ritade var tjockare.
J: Tack, vad du är snäll.
E: Jag tycker inte att du är tjock. Jag slår vad om att du var rund som en boll när jag och N låg i din mage.
J: Ja, det var jag, då var jag jättestor.
E: Jag kommer nog också att bli tjock när jag ska ha barn. Om jag ska ha barn.
J: Jaa…
E: Då måste jag göra sex, men jag vet inte hur man gör.
J: Nää…
E: God natt!

7 responses to “Ur barnamun…

Kommentera

