3000 besökare = utlottning!

Nu har jag haft 3000 besökare i min blogg! Tack till alla er som kikar in, jag hoppas ni hittar något läsvärt. Ett extra tack till er som kommenterar, det är alltid roligt att få feedback, tips eller bara små hälsningar! 🙂

För att fira alla er 3000 besökare så tänkte jag ha en utlottning, med inte mindre än 3 priser! Det första är ett hemligt paket med nya, oanvända blandade garner (ej de på bilden), det andra är 6 st stickmarkörer (kan se annorlunda ut än de på bilden) och det tredje är en påse med Brunkullans rökiga lakritste.


För att vara med i utlottningen vill jag att ni länkar till tävlingen (låna gärna bilden) i er blogg och sen skriver en kommentar till detta inlägg. Du får givetvis vara med även om du inte har någon blogg, men lämna då din mailadress så jag kan nå dig. Skriv också om du önskar dig någon speciell vinst.

Sista dag att vara med i utlottningen är på valborgsmässoafton (30 april), vinnarna dras den första maj!

65 responses to “3000 besökare = utlottning!

Kommentera

