Ännu en Åremössa

Äntligen har jag haft tid att sticka färdigt Åremössan som Annelie beställt. Hon valde färgen syrén, som är jättefin. Ska försöka få den på lådan i början av veckan, så förhoppningsvis har hon den på tisdag eller onsdag. Jag hoppas du blir nöjd Annelie! 🙂

Här är mössan på sin ägarinna.

Nu håller jag på med tofflorna som Arctura vann i min utlottning, hoppas jag blir färdig med dem i morgon. Sen ska jag sticka en Åremössa till en arbetskompis samt att jag har påbörjat ett par sockor till dottern (och ska göra ett par till sonen också).

2 responses to “Ännu en Åremössa

Kommentera

