Rosa bandet

Du stödjer väl Rosa bandet? Själv har jag köpt en jättesöt brosch och en nyckelringsklocka på Guldfynd. Är lite sugen på den rosa filofaxen också, har en precis likadan fast svart, men den rosa är ju mycket läckrare plus att en del av priset går till Rosa bandet… Jag som alltid varit anti-rosa, nu vid 25 (snart 26) års ålder har jag fått min rosa-fixering, ungefär samtidigt som min 5-åriga dotter… 😉

Du (precis som jag) har säkert nån, eller flera, i din närhet som drabbats av bröstcancer. Rosa bandet finns att köpa på massor av ställen, bla Lindex, Apoteket och Ica. Köp ett idag du också!

Kommentera

